Enkele post bekijken
  #1  
Oud 27th November 2010, 15:43
glenn.vanechelpoel glenn.vanechelpoel is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Herentals
Posts: 20
Ik ben blij dat ik dit artikel hier lees. Onlangs heb ik ook nog gezien in 'Rekening in het rood' op VT4, een koppel dat in de supermarkt altijd de duurste producten kochten, omdat ze dachten dat dit het beste was. Het gevolg was dat ze in een schuldenberg zaten, en in plaats van eruit te kruipen, maakte ze de put altijd maar dieper en dieper.
Bij deze dure producten betaal je vooral voor de naam, het merk.
Aan het merk hangt een zekere 'luxe' vast.
Hier wordt zeker en vast op ingespeeld door de media, en de bedrijven zelf met hun marketing, maar ik denk ook vanuit de maatschappij...
Als je de dure producten koopt (of kan kopen) 'hoor je er bij'.
Met citaat antwoorden