Enkele post bekijken
  #2  
Oud 27th November 2010, 15:13
stef.colebunders stef.colebunders is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Geel
Posts: 89
Ik las een soort gelijk artikel over de maatregelen die het Antwerps stadsbestuur nam in de GVA van 27 en 28 november. Persoonlijk vind ik dit goede stappen die het stadsbestuur van Antwerpen neemt voor deze problemen. De mening die Evelien zegt over het oneerlijke tegenover de andere burgers die geen overlast maken, zou ik hier wel even willen weerleggen net als het nadeel voor de horecazaken.
De inwoners van de wijk 2060 zijn helemaal niet opgezet met de overlast die drugsdealers en hangjongeren creeëren in hun buurt. Vorige week stond in de GVA iedere dag een artikel over deze probleemwijk. Hierin kon men lezen dat vele burgers bang zijn om 's avonds nog de straat te betreden. Het is daar niet meer leefbaar. Daarom vind ik dat men niet streng genoeg kan zijn in deze wijk.
Horecazaken in deze wijk worden streng benadeeld door deze regel? Ik denk dat niemand graag een avondje uitgaat in een gevaarlijke wijk waar drugsdealers dagelijkse kost zijn. Vechtpartijen zijn in de wijk 2060 ook niet meer weg te denken.
Daarom vind ik deze maatregelen een goed initiatief van het Antwerpse stadsbestuur misschien mochten ze zelfs nog strenger.
Met citaat antwoorden