24th November 2010, 19:53
|
Registered User
|
|
|
|
Grondigere research
Dan denk ik toch dat jij dan toch eerder een uitzondering op de regel bent, want ik zie er bijna dagelijks. Het drukker worden van het verkeer is inderdaad een probleem waar de lijn niets aan kan doen, net zoals de weeromstandigheden. Als het 's morgens regent nemen er meer mensen de bus, meer mensen wil zeggen meer haltes bedienen en daardoor is de bus te laat als het regent. Daar kan 'de lijn' ook niet aan doen, maar bij normale omstandigheden rijden sommige bussen nog veel te laat. Nu wat ik nog wil opmerken is dat het verkeer ook niet elke dag hetzelfde is, zo is een vrijdagavond helemaal verschillend van een woensdagavond. Ik denk dat als 'de lijn' daar al eens rekening mee zou houden, dat er veel meer bussen op tijd rijden. Maar het is maar een idee hé. Ik denk dat er gewoon grondiger research moet worden gedaan om te weten hoe lang een bus er over doet om een bepaald traject af te leggen. Ik weet niet hoe dat nu gebeurd, maar echt goed is de huidige methode toch niet, aangezien de bussen bijna meer te laat rijden dan op tijd.
|