Enkele post bekijken
Oud 23rd November 2010, 20:02
VanGenechten.Steven VanGenechten.Steven is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Tom.Vlaminck
Ik vind dat ze dit zeker zouden moeten invoeren, dit zou het verkeer al heel wat veiliger maken, niet enkel voor de motorrijder zelf maar ook voor de andree bestuurders in het verkeer. Ze mogen hier zelfs nog verder in gaan, en beschermende kledij ook verplichten. Het is raar dat dit zelf niet tussen het lijstje staat. Deze beschermt de motorrijder zelf bij ongevallen en zal dan ook het aantal dodelijke ongevallen en ongevallen met zwaargewonden zwaar terugdrijven. Ik kan er echt boos van worden als ik mensen in hun shortje met een T-shirt op een moto zie rijden, deze mensen beseffen denk ik niet wat de gevolgen kunnen zijn van in zo'n outfits motorrijden.

Nog niet zo lang geleden is er een artikel verschenen waarin Schouppe voorstelde om beschermende kledij verplicht te maken. Dus het is wel degelijk 1 van zijn (vele) agendapunten. Het kan misschien aan mij liggen, maar ik vind dat Schouppe zich de laatste tijd veel te hard viseert op de motorrijders.
Veilige kledij, fluovestjes.. allemaal goed en wel, maar denk ook eens aan de bankrekening van de motorrijders. Het kost allemaal een pak geld, dus iets van financiële steun is welkom!
Met citaat antwoorden