Enkele post bekijken
Oud 19th November 2010, 18:25
Davy.Lostermans's Avatar
Davy.Lostermans Davy.Lostermans is offline
Registered User

Een blijk van weinig gevoel voor medeleven met het ongeboren kind en mediageil of het typische denken van het Amerikaanse denkbeeld?
In ieder geval, walgelijk! Elk kind heeft het recht om te leven. Als je geen kinderen wil, moet je hier maatregelen voor treffen. Er zijn diverse mogelijkheden die beschikbaar zijn voor veilig te vrijen. Ik ben een directe tegenstander van abortus. Of je nu de ouders bent, of een arts, of iemand anders...niemand heeft recht te beslissen over het lot van een mensenleven. Pas op, als er op vroege tijdstip kan gezien worden dat het kind zwaar gehandicapt is en de levensomstandigheden of kansen zeer laag zijn, dan zou ik mijn mening durven herzien. Maar elk leven heeft recht op een kans om te bestaan.
Deze ouders zijn onzelfzuchtig bezig. Op zen minst kunnen ze adoptie overwegen. Er zijn honderdduizenden ouders die geen kinderen kunnen verwekken en smeken om hun kinderwens in vervulling te zien gaan. Voor hen zou dit een geschenk van de goden zijn. Als de biologische ouders er niet voor kunnen zorgen, neem dan maatregelen en laat het kind over aan mensen(ouders) die wel kunnen zorgen voor dit kind!!!
Met citaat antwoorden