Enkele post bekijken
Oud 18th November 2010, 21:51
Caroline.Verbraeken's Avatar
Caroline.Verbraeken Caroline.Verbraeken is offline
Caroline

Unhappy

BELACHELIJK!!

Zijn er nog mooiere dingen om vriendschap te tonen dan met een welgemeende knuffel? Zoals al mijn voorgangers al zeiden kan dit enorm veel deugd doen als je een mindere dag hebt, je hart wilt luchten.. Een knuffel kan ook wel eens een aanzet zijn tot een ruzie bijleggen of iets met een knuffel kunnen zeggen wat je met woorden niet kan. Sommige mensen die het moeilijk hebben geven een knuffel om aan te tonen dat ze even nood hebben aan een babbel, zonder dat ze dit kunnen zeggen... Het gebeurt ook vaak dat mensen zomaar een knuffel geven om te tonen dat ze iemand graag hebben en de 'ontvanger' van de knuffel zal er zich zeker niet slechter door voelen, integendeel!
Moest het nu echt zo zijn dat iemand het niet graag heeft om een knuffel te krijgen, dan zal hij dat wel zeggen. Als hij/zij die knuffel niet wilt geven, zal je dat ook wel merken en misschien negeert 'de ontvanger' de knuffel ook gewoon. Daarna zullen mensen ook wel weten dat die persoon niet graag knuffelt. Ik ben van mening dat je het ook een beetje aan personen kan zien of ze graag knuffels krijgen of niet, sommige mensen houden niet van die lichamelijke contacten en dan zal je dat normaal ook niet doen.
De maatregel die men nu heeft genomen vind ik op zijn minst gesproken ook te ver.

Verder, bestaat er ook nog een 'knuffeldag', deze is trouwens een paar weken geleden geweest en bij mijn weten had er niemand bezwaar tegen een knuffel. Ik vond dat mensen er zelfs vrolijk van werden en eerlijk gezegd, ik liep heel de dag vrolijk rond. Als er dan al mensen waren die niet zo vrolijk waren, fleurde de knuffel hen toch een beetje op. Verder, maak ik mij ook de bedenking dat als een knuffel zo slecht zou zijn, deze dag ook niet zou bestaan.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik een knuffel iets prachtig vind om te tonen hoe graag je bepaalde mensen (om je heen) hebt, zonder dat mensen hier iets achter moeten zoeken. In mijn ogen, gaat men op deze school iets teveel zoeken achter een knuffel, maar dat is mijn mening.
Met citaat antwoorden