Enkele post bekijken
  #9  
Oud 18th November 2010, 20:08
Eline.Martens Eline.Martens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Vosselaar
Posts: 87
Ik vind dit een zeer belachelijke regel. Er zijn misschien wel kinderen die niet aangeraakt worden door anderen, maar als andere leerlingen daarvan op de hoogte zijn zullen ze dit ook wel respecteren. Het is logisch dat je op school niet uitbundig met je vriend of vriendin moet zitten kussen, maar met een knuffel kan je toch niet veel verkeerd doen zou ik denken.
Volgens mij kan een knuffel zelfs heel belangrijk zijn. Als je je eens een dag wat minder voelt en je ziet het eventjes niet meer zitten dan kan een simpele knuffel echt wel wonderen doen.
In het artikel komt ook een vader aan het woord die zegt dat zijn dochter die in het middelbaar zit ook nog altijd een knuffel geeft aan haar vrienden. Ik denk dat iedereen dat wel doet en dat daar helemaal geen probleem van gemaakt moet worden. Zelf begroet ik mijn vrienden ook altijd met een knuffel, ik zou het echt raar en erg vinden als ik dat ineens niet meer zou mogen doen. Een knuffel kan volgens mij zo goed als alleen maar een positief effect hebben dus zie ik niet in waarom ze dit zouden moeten verbieden.
Met citaat antwoorden