Enkele post bekijken
  #2  
Oud 17th November 2010, 19:27
Emma.Mertens Emma.Mertens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Lommel
Posts: 77
Ik ga akkoord met wat Niels zegt.Inderdaad goed dat er namen genoemd worden en dat er niet veralgemeend wordt. Zo worden niet ŕlle dieren slecht behandeld op zulke veemarkten, maar vaak wel, en ik denk dat door een keer met de vinger te wijzen, de handelaars eerder geneigd zijn hiermee te stoppen. Mensen zijn tegenwoordig nog het meeste bang om hun goede naam te verliezen. En deze zien de dierenbeulen momenteel wel degelijk verloren gaan.

'Het zijn maar beesten' vind ik ook een uitspraak die enkel uit de mond van een 'beest' kan komen. Als je kijkt naar de filmpjes die zich tegenwoordig verspreiden op het internet over jongeren die een hond de brug afsmijten, en van de markt in Ciney, kan ik enkel opgelucht ademhalen dat er nog organisaties als GAIA bestaan!

"Bovendien maakte de aanwezigheid van politie en dierenartsen nauwelijks indruk op de geweldplegers" Dit verontrust me toch ook wel in het bericht. Als er dan toch politie aanwezig is, waarom treden ze dan niet op met fikse boetes? En waarom laten ze hen zomaar begaan?
Met citaat antwoorden