Enkele post bekijken
Oud 15th November 2010, 18:58
IsabellHoremans IsabellHoremans is offline
Registered User

Facebook is een leuke en goed georganiseerde site voor jongeren en studenten om reacties en bewegingen te posten, maar toch geen site voor werkende mensen om over hun werk te praten.

Ik heb zelf Facebook en was er in het begin tegen, maar nu vind ik het wel een leuke site om eens op iets te reageren of te weten wat er allemaal gebeurt en gezegd wordt in je vriendenkring.

Het bedrijf mag natuurlijk niet zomaar iemand ontslagen, omdat zij haar mening uit op Facebook en nagtieve dingen over het bedrijf, maar ik vind het echt superdom van die persoon om dit op internet te doen. Het eerste wat bazen doen als ze je aannemen dezer dagen is je controleren op internet om te kijken wie je bent en wat je doet. Dus de werkneemster had slimmer moeten zijn.

In het artikel stond ook dat er voor de werknemers van het bedrijf regels bestonden over het vermelden van het bedrijf op Facebook. Als dit de regels van het bedrijf zijn, moeten de werknemers dat respecteren.

Ik vind het goed dat de werkneemster niet ontslagen is, maar ik hoop dat ze in het vervolg nadenkt voor ze zoiets doet, want ze heeft niet helemaal gelijk.
Met citaat antwoorden