15th November 2010, 11:20
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Mol-Donk
Posts: 100
|
|
Het gebeurt inderdaad maar al te vaak dat helpdesks je niet verder helpen of eventueel zelfs niet kunnen verder helpen.
Zo belde ik bijvoorbeeld naar een mobistar winkel omdat mijn kaart om de één of andere reden geblokkeerd was. Deze winkelbediende verwees mij vrolijk door naar iemand anders want hijzelf wist niet hoe hij mijn kaart moest deblokkeren. Waarom zit hij dan op de helpdesk, als hij mij toch niet kan verder helpen?
In het verhaal van Lennert en Leen gaat het om een telefonische helpdesk, maar ook de helpdesks via mail werken maar amper.
Zo stuurde ik ooit een mail naar een restaurant met de vraag of zij in staat waren een groep van 50 personen op te vangen en te voorzien van eten.
Ik heb hier nooit iets van gehoord.
Ik ben het eens met Leen als zij stelt dat er een hoge nood is aan extra controle op deze slechtfunctionerende helpdesks. Want is de klant niet nog steeds koning?
__________________
Divide and Conquer
|