Enkele post bekijken
  #6  
Oud 12th November 2010, 23:10
verschueren.sien verschueren.sien is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Vorselaar
Posts: 60
Ik vindt het eigenlijk langs de ene kant verstaanbaar maar langs de andere kant ook echt belachelijk.

Verstaanbaar omdat sommige mensen echt wel achter Els Clottemans staan, en haar willen verdedigen. Ze willen niet dat ze in hun ogen onschuldig wordt opgesloten en gaan hier tegen reageren. dat is doodnormaal. Maar de manier waarop dat gebeurt vind ik niet normaal. Je kunt reageren maar op een gepaste manier, en zeker niet op de advocaat van de tegen partij. Hij probeerde ook maar zijn cliënt te beschermen en er voor te zorgen dat zij nog krijgen kan wat zij verdiend, dit natuurlijk door hun ogen gezien. En om iemand te bedreigen met de dood vindt ik helemaal belachelijk. Ik vindt dat hier gevochten moet worden met woorden en zeker met bewijzen.

Men heeft Jef Vermassen altijd een goede advocaat gevonden en nu hij een zaak voor te tegen partij gewonnen heeft, zou hij ineens een slechte advocaat zijn, en laten we hem dus maar met de dood bedreigen. Dit vindt ik echt een hele lage redenatie van mensen.

Ik denk ook gewoon dat er nog meer bewijzen moeten gezocht worden, zodat men deze zaak toch nog beter kan onderzoeken. En dat tot er echt iets gevonden wordt.
Met citaat antwoorden