8th November 2010, 18:01
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ga akkoord met onderstaande meningen. Het lijkt wel of Facebook de meest moderne weg is geworden om te pesten. Na de vele haatgroepen tegen Linda De Win is het tijd voor Jef Vermassen. Terwijl deze mensen eigenlijk toch niets fout doen? Ze hadden beide gewoon een opvallende rol. Zo was Linda De Win dan wel een haantje de voorste in een quiz, maar verdien je daarom een 'Linda de Win moet dood'-site? Ik denk het niet. Voor Jef Vermassen geldt hetzelfde. Hij oefende simpelweg zijn beroep uit maar deed dit op een uitgesproken manier. Zo weende hij tijdens het proces en was dit volgens de Facebookgroepen enkel om sympathie bij de jury te kweken. Volgens mij is dit allemaal opgeblazen. De mensen die lid zijn van deze groepen hebben een compleet ander proces gevolgd dan de juryleden en hebben bijgevolg geen recht van spreken, laat staan tot het openbaar publiceren van zulke nonsens. Over het uitdelen van handtekening(en) denk ik dat het in 'the heat of the moment' gebeurde en dat de advocaat in een gevoel van opluchting heeft gehandeld.
|