Enkele post bekijken
Oud 8th November 2010, 15:57
sarah.schrauwen sarah.schrauwen is offline
Registered User

Het is schandalig dat een kind geprostitueerd wordt om een huis af te betalen én om twee auto's te kopen. Het feit dat de moeder achter de prostitutie van haar eigen dochter zit, dat vind ik onmenselijk en absoluut onaanvaardbaar! Wie doet nu zijn eigen kind zoiets aan? Gedwongen prostitutie is één van de ergste dingen die er bestaan, hoe zou een kind hier dan mee moeten kunnen omgaan?? Het dochtertje is nu voor de rest van haar leven mentaal gekraakt en lichamelijk zal ze het ook niet gemakkelijk hebben, door de overdraagbare ziektes die ze heeft opgelopen. Ze zal voor de rest van haar leven geconfronteerd worden met de vreselijke beslissing die haar moeder genomen heeft en de gevolgen daarvan.
Normaal gezien ben ik er geen voorstander van dat een moeder bij haar kinderen weggehaald wordt, maar in dit geval is er volgens mij geen andere oplossing. Deze vrouw prostitueert haar dochter en komt dronken op de rechtbank aan, dus zij is absoluut niet in staat om haar kinderen op te voeden en om ze een thuis te geven waar ze recht op hebben. Niet alleen het geprostitueerde dochtertje moet dus weggehaald worden bij de moeder, ook de andere dochter verdient een betere thuis.
Met citaat antwoorden