Enkele post bekijken
  #6  
Oud 7th November 2010, 11:09
sarah.schrauwen sarah.schrauwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Brecht
Posts: 109
Het is nogal schokkend om te horen dat de oudere zus de mogelijke dader is. Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo zou toegetakeld worden door mijn eigen oudere zus, zelfs niet als ik iets weet over haar dat geheim moet blijven. Aan de ene kant moet het inderdaad iemand zijn uit haar vertrouwde omgeving, want voor vreemden doe je 's avonds laat de deur niet meer open. En ze is compleet verrast door de aanval, dus waarschijnlijk kende ze de dader maar al te goed en verwachtte ze geen aanval. Aan de andere kant vind ik het moeilijk om te geloven dat de zus het gedaan heeft, want je eigen familielid zo hard aanpakken, dan moet je echt niet goed in je hoofd zijn en dan moet er al iets héél serieus aan de hand zijn.
Daarnaast blijft de oudere zus nog steeds ontkennen dat zij het gedaan heeft, wat er ofwel op wijst dat ze stalen zenuwen heeft, ofwel dat ze haar zus écht niet heeft aangevallen.
De kans is groot dat het jongste zusje hersenschade heeft opgelopen en dus lichamelijk of mentaal gehandicapt zal zijn. Laat ons hopen dat ondanks deze ellende ze toch nog in staat zal kunnen zijn om de waarheid te vertellen, zodat de werkelijke dader gevonden kan worden, zodat de juiste persoon gestraft kan worden. En hopelijk is dit niet de zus, want dan zou het gezin echt in een tweestrijd belanden: de ouders willen immers beide kinderen beschermen, maar hoe doe je dat als de ene dochter de andere in het ziekenhuis doet belanden?
Met citaat antwoorden