Enkele post bekijken
  #4  
Oud 6th November 2010, 22:11
Stijnvdv Stijnvdv is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Antwerp
Posts: 82
Overal wordt er met geld gegooid... Zij het aan topsporters (terwijl een ontelbaar aantal anderen beroepen véél meer verantwoordelijkheid/know-how/... vragen) of aan beroemdheden, ook al weet ik niet zo zeker of dat bekend zijn in de helft van een van de kleinste landen van Europa veel te betekenen heeft. Eens dat een persoon zijn bekendheid of faam heeft verworven, lijkt het geld binnen te stromen als ik dat zo lees, en dat voor de minste verdienste.
Dezer dagen beïnvloedt de media veel mensen, en zij hoeven dit niet eens te beseffen. Bepaalde mensen zullen BV's als een soort van ideaal zien, anderen zullen meteen wegzappen op het moment dat ze een bepaalde BV zien. Of misschien gaan bepaalde potentiële klanten onbewust een 'klik' maken, waarbij ze redeneren als volgt: ''Als die BV dat koopt/gebruikt, dan zal het wel van goede kwaliteit zijn! '' Het is een strategische zet dat de reclamebureaus maken, net zoals ze bij Dash ernaar streven om slechte reclame te maken die dan een mond-tot-mond reclame in werking zou kunnen laten treden...

Wie weet zien we morgen Tom Waes ''Dos cervezas'' zingen, waarna hij eindigt met ''Mannen weten waarom''.

@Barst: Bedoelt u niet 'Wie het schoentje past, trekke het aan'?
Met citaat antwoorden