Enkele post bekijken
Oud 5th November 2010, 02:03
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Er zijn trouwens al heel wat nuttelozere zaken onderzocht.

Dat is 100% waar, ook al is het geen argument.

Citaat:
Uitzoeken of ze effectief vaker uitgaan is een optie, maar ik zou het dan eerder bekijken in functie van drankgebruik.

Wel oppassen met zomaar verbanden te leggen tussen twee zaken: het kan ook dat die FRIS-fuivers van nature meer de drang hebben om uit te gaan en dat ze dus bijgevolg later automatisch vaker uitgaan dan niet-frissers (wat een woord ) .

Soit, het is natuurlijk ook een beetje idioot van mij om hier te discussiëren over conclusies van onderzoeken die nog niet gevoerd zijn.

Citaat:
Je wilt niet weten hoeveel mensen mij - wanneer ik hen vertelde dat ik geen alcohol drink - vroegenhoe ik mij dan amuseerde in het weekend (dit kan trouwens ook in de tegenwoordige tijd staan).

NU serieus, hoe doe je dat dan?

Citaat:
Misschien zijn er helemaal geen gevolgen - des te beter dan natuurlijk -, maar net omdat we dat niet weten is het interessant.

Zit wat in. Ok, ik ben ermee akkoord dat het weinig kwaad kan.

Verder toch nog even opmerken dat men hier twee discussies tegelijk aan het voeren is.
Enerzijds of 12 tot 15-jarigen te jong zijn om uit te gaan. Echter, dat het heel jong is, daar zal iedereen het wel over eens zijn. Of je nu voor of tegen bent, hangt dan wellicht ook voor een stuk af van je eigen ervaringen op die leeftijd.

Anderszijds of het ethisch verantwoord is dat zo'n evenement wordt georganiseerd in de NOXX. Het financiële argument vind ik oneerlijk: fuiven worden ook georganiseerd om geld op te brengen.