Enkele post bekijken
  #2  
Oud 4th November 2010, 14:12
Anneleen.Roziers Anneleen.Roziers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Olen
Posts: 70
Eigenlijk schrok ik niet van deze ontdekkingen. Ik had ergens wel verwacht dat het iemand uit haar naaste omgeving moest zijn, want een meisje van 11 zal wel slim genoeg zijn om 's avonds laat de deur niet meer open te doen voor vreemden. En aangezien er nergens sporen van inbraak waren, moest het dus wel iemand zijn die zomaar binnenkon.

Je weet natuurlijjk niet wat de oudste zus bezielt heeft om haar jongere zusje dit aan te doen. Waarschijnlijk hebben zij ruzie gemaakt en zijn de stoppen daarom doorgeslagen bij de oudste zus. Maar ook daarover is blijkbaar nog geen uitsluitsel! De zus blijft zelfs ontkennen dat zij er iets mee te maken heeft. Indien zij echt gelijk heeft is dit natuurlijk heel schadelijk voor haar. Maar toch vrees ik dat er bewijzen genoeg zijn om haar te verdenken...

Bij deze zaak moet je toch ook eens aan de ouders denken. Het is vreselijk als je te weten komt dat je kind iets overkomen is. En zeker wanneer je weet dat er opzettelijk geweld is gebruikt tegen haar. Nu Sofie uit haar coma ontwaakt is, zal er voor de ouders al enige vorm van opluchting zijn omdat haar toestand verbeterd. Tot ineens het nieuws komt dat hun oudste dochter verdacht wordt van de 'aanslag'. Dan stort je wereld als ouder toch in? Je bent ouder van een kind dat zwaar toegetakeld is, maar je bent eveneens ouder van het kind dat eigenlijk de dader is ... Zwaar om dragen volgens mij!
Met citaat antwoorden