Enkele post bekijken
Oud 4th November 2010, 11:42
Davy.Lostermans's Avatar
Davy.Lostermans Davy.Lostermans is offline
Registered User

Waar gaat de wereld naar toe tegenwoordig. Wie kan zeggen of het kind dit wel met opzet deed. Een kind van 4 leert nog maar pas fietsen en beschikt ook nog niet over de nodige reflexen net zoals Evelien L. al zei. Maar wat ik het strafste van al vind, is dat de oude vrouw na 3 MAANDEN pas is overleden! Aan een heupbreuk??? Ik dacht dat de geneeskunde toch al ver genoeg gevorderd is om te kunnen zeggen dat je daar al niet kan aan overlijden. Ze had nu een vrij hoge leeftijd maar toch, de feiten lijken me wat vreemd. Dan moet ze wel een heel zware valling opgelopen hebben tijdens haar val. Als ze moest overleden zijn aan een nek of hoofdletsel, dan zou ik dit nog begrijpen.
Maar een kind verantwoordelijk stellen??? Dat vind ik absurd. straks gaan ze nog een kind verantwoordelijk stellen als ze een snoepje deelt met haar grootvader en deze laatste zich hierin verslikt...Gaan ze die dan levenslang geven of naar Death Row sturen???
Die nabestaanden moeten ingezien hebben dat ze hier munt kunnen uitslaan, misbruik maken van de situatie. Die mensen zijn gestoord, dat verteld veel over het respect dat ze hebben voor hun moeder en medemens.
Met citaat antwoorden