Enkele post bekijken
Oud 31st October 2010, 14:53
Kristof.Vermeiren Kristof.Vermeiren is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Kristof.Vermeiren
Dit is volgens mij een beetje een lose-lose situatie. Ik ben geneigd om te zeggen dat het uitbreiden van internet toegangspunten een goed initiatief is. Met al de smartphones, notebooks, ipads... van tegenwoordig groeit de vraag naar draadloos internet, en dan liefst nog zo goedkoop mogelijk. Dergelijke hotspots kunnen internetverbinding aanbieden tegen zeer lage prijzen, soms zelfs gratis. Dit heeft een mogelijk nadeel; de stralingen. Ikzelf schat de medische gevolgen van het in contact komen met dergelijke stralingen niet zo dramatisch in. Ik kan er wel inkomen dat ze mogelijk schadelijk zouden kunnen zijn. Dit voorval is een mooi voorbeeld van 'kiezen is verliezen'; als je het aantal toegangspunten niet uitbreidt, worden we een klein beetje tegengehouden op gebied van technologische evolutie, en als men het aantal toegangspunten wel gaat uitbreiden, kunnen we mogelijk medische problemen krijgen. Het wordt hoog tijd dat er duidelijkheid komt omtrent de gevolgen van blootstelling aan stralingen!
Met citaat antwoorden