Enkele post bekijken
Oud 29th October 2010, 19:02
EvelienE EvelienE is offline
Registered User

Ik snap niet dat mensen een kind zo kunnen behandelen. Een kind is iets dat er (meestal toch) gekomen is uit liefde. Waarom mishandel je dit dan? Je hoort wel vaker dat de stiefouder het kind mishandelt. Ik snap dan ook niet dat de moeder dit toeliet. Het is ene driejarig jongentje. Komaan, is het niet normaal dat die soms nog een ongelukje voor hebben?
Voor mij mogen de ouders allebei de gevangenis in. De ene omdat hij zijn stiefzoon mishandelde, de ander omdat ze nooit iets gedaan heeft tegen het geweld van haar vriend aangezien het niet de eerste keer was dat hij het jongentje mishandelde.
Ik vraag me bij dit artikel ook af of mensen uit de omgeving nooit iets hebben gemerkt? De man geeft toe dat hij het kind meermaals mishandelde. Heeft nooit iemand van de grootouders, vrienden, kleuterklas,… dit dan opgemerkt? Door het lezen van dit artikel komt ook de vraag “Wat zou ik doen als ik vermoedens heb dat iemand zijn kind mishandelt?”. Een vraag waar we misschien ook allemaal wel eens over moeten nadenken.
Met citaat antwoorden