Enkele post bekijken
  #4  
Oud 28th October 2010, 14:13
Femke.Verduyckt's Avatar
Femke.Verduyckt Femke.Verduyckt is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Houtvenne
Posts: 83
Tinnitus

Ik heb het filmpje van Youtube eens bekeken of beter gezegd beluisterd. Mijn ogen doen nu ook lichtjes pijn, maar ik kan begrijpen dat het voor mensen die dit elke dag horen niet gemakkelijk leven is.
Er kan toch veel preventief tegen gedaan worden zoals: niet te dicht bij de speakers staan, ga eens regelmatig buiten staan op een fuif en natuurlijk oordopjes met muziekfilters. En die oordopjes hoeven eigenlijk nog niet met muziekfilter, ik neem er van papa zijn werk en die werken prima.
Om even terug te komen op het eigenlijk artikel. Het gaat hier om een vrij jonge man met al ernstige problemen aan zijn gehoor. Ik geloof persoonlijk ni dat dit komt van 2 keer geen oordopjes te gebruiken. Ik vind ook dat hij dit probleem verkeerd heeft aangepakt.
"Honderden keren heb ik teruggevochten na geluidstrauma’s, me in stilte gehuld, me asociaal gedragen, alle voorstellen voor sociale activiteiten afgeslagen, en me opgesloten, totdat er beterschap kwam." Je moet je juist niet opsluiten en asociaal gedragen. Ga hulp zoeken bij een oorarts of psychische hulp.
__________________
Do it you own way!
Met citaat antwoorden