Enkele post bekijken
Oud 26th October 2010, 19:56
Yannick.Truyen Yannick.Truyen is offline
Registered User

Het is duidelijk aan het worden dat de Walen te veel willen. Ze willen met het geld blijven gooien maar niet opdraaien voor hun eigen portemonnee. En de enige manier om dit te blijven doen is zorgen dat er geen regering komt met de NVA. Want het is wel duidelijk dat België de laatste jaren is blijven stilstaan, als we al niet spreken van achteruitgang. En veel mensen beginnen in te zien dat het zo niet langer verder kan. Daarom stemmen ook zoveel mensen op de NVA vermoed ik. Ze zijn de enige partij die tot nu toe altijd voor de Vlamingen heeft opgenomen en niet zoals de andere partijen voor de zeteltjes in het parlement. Dit is ook waarom uit enquêtes blijkt dat 7 op 10 Vlamingen achter NVA staat. Dus daarom Vlaamse partijen kom nu eindelijk eens op dezelfde lijn te staan en geef een duidelijk signaal aan de Walen. En luister niet naar uw familiepartijen. Want jullie zijn verkozen door Vlamingen en niet door Walen.

Uiteraard wil ik niet de verarming van Wallonië maar ze moeten naar hun portemonnee leven. Het kan niet dat er zoveel geld van Vlaanderen naar Wallonië gaat. Terwijl de pensioenen in Wallonië hoger zijn en er ook hogere premies te verkrijgen zijn. Je moet leven naar je portemonnee zoals iedereen. En ook de PS moeten weten wat ze willen. Zoals het seculariseringbeleid, het kan toch niet dat er in België zoveel daklozen zijn die op straat moeten leven. Terwijl er illegalen hier in hotels worden geplaatst omdat ze geen opvang hebben. Dit is maar een klein voorbeeld van de ernstige problemen die er zijn in België. Ik hoop echt dat ze inzien dat er snel een regering moeten worden gevormd. Want de problemen stapelen zich alleen maar op.
Met citaat antwoorden