Enkele post bekijken
Oud 26th October 2010, 01:06
sarah.schrauwen sarah.schrauwen is offline
Registered User

Het is moeilijk te geloven dat het om zo veel vrouwen gaat, maar het cijfer zal toch wel op één of ander goed gegrond onderzoek gebaseerd zijn.
Ik kan écht geen begrip opbrengen voor mannen die zich zomaar vergrijpen aan vrouwen. Als een vrouw niet wil, dan wil ze niet, zo simpel is het. Als je dan toch per se je lusten wil bevredigen, ga dan naar 'het glazen straatje', maar ook daar behandel je de vrouwen met respect.
Ik wil mannen zeker niet zien als beesten die maar pakken wat ze willen, maar de laatste jaren horen we precies niets anders meer. Zelfs aan vrouwen alleen hebben ze niet meer genoeg, ook kinderen moeten er aan geloven, zelfs binnen kerkelijke kringen.
Hoe is het in hemelsnaam zo ver kunnen komen, in een wereld die men zo 'beschaafd' en 'ontwikkeld' noemt? Ik weet het niet, maar als het zo verder gaat, dan zal het misbruik niet slechts bij 1/3 van de vrouwen blijven. Ik vind het heel triestig om te leven in een wereld als deze en ik ben écht bang om later mijn kinderen op te voeden in deze harde wereld, waar misbruik en mishandeling steeds meer de overhand neemt.
Met citaat antwoorden