22nd October 2010, 19:48
|
Registered User
|
|
|
|
De tijd dat wij vreemd opkijken als er twee vrouwen of twee mannen hand in hand lopen is (gelukkig) voorbij. Een land als Amerika waar ze in vele opzichten toch voorstaan, kan hier echter nog niet mee leven. Hoe kortzichtig is dat wel niet?
Ik heb nooit de heibel rond homoseksualiteit begrepen. Alles draait toch om liefde? Wat kun je er tegen hebben dat twee mensen, ongeacht hun geslacht, elkaar zien? Ik geef graag toe dat het nog steeds een beetje vreemd doet als twee mannen of twee vrouwen elkaar kussen, maar dan kijk ik naar hen en denk “ Liefde kan toch echt mooi zijn.” Laat die mensen toch gewoon gelukkig zijn!
Schandalig trouwens dat die veiligheidsagente deze mensen gewoon buiten zet. Als ze zich echt ergert aan het geven van een kus op de wang, of hand in hand lopen, vraag dan beleefd of ze iets minder opzichtig willen zijn. (Oké, hier ben ik ook nog steeds niet mee akkoord, maar het is nog steeds beleefder dan hen botweg buiten te zetten.)
Ik geloof dat ze in Amerika dringend eens moeten beseffen dat we in de 21E eeuw leven.
|