22nd October 2010, 14:34
|
Registered User
|
|
|
|
Gsm-gebruik niet schadelijk?
Bij het lezen van dit artikel, stelde ik me toch wel wat vragen.
Er zijn al zoveel speculaties geweest over het al dan niet schadelijk gevolg van gsm-gebruik. In dit artikel beweert men dat er geen negatief gevolg is, maar er zijn zoveel andere artikels waar men het tegenovergestelde beweert. Het blijft dus met andere woorden een raadsel. Volgens mij kan men dit pas over enkele jaren goed onderzoeken, als mensen al een lange tijd een gsm gebruiken.
Uiteraard zullen gsm-producenten dit artikel wel graag lezen. Als mensen beweren dat gsm-gebruik ongezond is, kunnen ze zo'n gelijkaardige artikels laten lezen. Dit is goed voor hun verkoop.
Men doet in dit artikel, alsof het gebruik van een gsm geen slechte gevolgen heeft. Natuurlijk heeft men het hier alleen maar over de lichamelijke gevolgen. Stress om steeds bereikbaar te moeten zijn, de druk om een gsm te hebben,... worden allemaal niet besproken.
Natuurlijk wil ik niet zeggen dat het gebruik van gsm alleen maar slecht is. Ik heb zelf ook al enkele jaren een gsm en eerlijk gezegd zou ik ook niet meer zonder kunnen. Ik heb het nodig om te communiceren. Langs de andere kant vind ik het wel vervelend dat je geen moment gerust gelaten wordt.
|