21st October 2010, 19:40
|
Registered User
|
|
|
|
Moeten we medelijden hebben met Els Clottemans?
Ja misschien wel, want hebben ze nu eigenlijk al echt kunnen bewijzen dat ze het gedaan heeft? NEE!
Ik ga akkoord met diegenen die zeggen dat ze het gedaan heeft, maar ook met diegenen die zeggen dat ze het niet gedaan heeft.
Er zijn niet genoeg bewijzen om te zeggen dat ze het gedaan heeft. Ze zeggen altijd dat je iets in je handen moet hebben en nu gaan ze Els Clottemans schuldig bevinden zonder iets in handen te hebben. Ja, ze is misschien psychopatisch en jaloers op Els Van Dooren, maar bewijst dat iets?
Daarnaast vind ik ook dat het proces niet eerlijk verlopen is. Ze hebben Els van in het begin veroordeeld, maar de minaar en man van Els Van Dooren hebben evenveel motieven om deze vrouw vermoord te hebben. Bij beiden kan de jaloezie ook de kop op hebben gespeeld.
Aan de andere kant denk ik zelf ook wel dat ze het gedaan kan hebben, door haar achtergrond en doordat de therapeuten zeggen dat ze psychopatisch is geweest en doordat ze er niet tegen kon dat Els Van Dooren haar gezin steeds in de steek liet.
Ik ben blij voor Els Clottemans dat er eindelijk een uitspraak is gevallen, maar ik heb heel veel bang dat deze vrouw misschien ten onrechte in de gevangenis zit.
|