Enkele post bekijken
Oud 21st October 2010, 20:25
IsabellHoremans IsabellHoremans is offline
Registered User

Bij het lezen van dit soort artikels besef ik dat er nog steeds te veel kortzichtigheid en zelfs kinderachtig gedrag in de wereld circuleert.

We zijn nu toch wel in een tijd gekomen, waarin de mensen vreedzaam met elkaar moeten kunnen samenleven. Vroeger was het nog allemaal door de Kerk dat de mensen de holebi's uitsloten, maar hier moet nu toch stilletjes aan een einde aan komen aangezien in veel landen de holebi's zelfs al mogen huwen. Misschien niet in de Kerk, maar toch al zeker voor de wet.

Ik denk dat het in Amerika nog een groot probleem is doordat deze populatie nog zeer gelovig zijn en zei nog steeds erg geloven in het woord van God.

Het wordt tijd dat zij met hun tijd meegaan en dit 'soort' mensen leren accepteren, want deze mensen gaan zich zeker niet anders voordoen voor de kortzichtige mensen.

Ik vind het ook goed dat de persoon in kwestie een sanctie krijgt, want zomaar mensen buitenzetten om hun geaardheid gaat een streep te ver. Maar het deel van de extra training vind ik dan ook weer belachelijk. Precies of je moet training gaan volgen om met holebi's om te gaan. Het zijn ook maar gewone mensen, net zoals iedereen.

Ik hoop dat we binnenkort in een wereld mogen samenleven waarbij de vooroordelen en kortzichtigheid op dit vlak verdwijnen.
Met citaat antwoorden