Enkele post bekijken
Oud 21st October 2010, 18:25
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door johanvandenbosch
Ik heb altijd gedacht dat die schuldig was.

Citaat:
Orgineel gepost door jens cuypers
Zelf ben ik er ook bijna zeker van dat ze het heeft gedaan.

En jullie baseren deze uitspraak op wat?

Citaat:
maar langs de andere kant: waarom zou je liegen als je onschuldig bent?

Misschien beantwoordt onderstaande quote jouw vraag:
Citaat:
Al vier jaar word ik beschuldigd van iets wat ik niet gedaan heb. Dat doet iets met een mens. Je bent hulpeloos, machteloos. Ik heb een jaar vastgezeten. Ik word ondervraagd. Gij zijt het, gij zijt het. Maar ik ben het niet. Zoals de procureur-generaal zegt: Wie dan wel? Ik weet het niet. Ze zetten u dan zo onder druk. Dagenlang ondervragen ze u. En dan zeg je domme dingen. Ik wilde daar niemand mee kwetsen. Uit pure wanhoop. Karol en Jan De Wilde beschuldigen, dat was stom.

Ik kan me dit inderdaad wel voorstellen.

Als ze dan toch zo'n labiele persoonlijkheid heeft, breng haar dan onder in een gesloten psychiatrische instelling ofzo, maar zo'n zware straf? Ja, ze kan vervroeg vrij komen, maar wat voor leven kan zij nog hebben na 10 jaar in de gevangenis gezeten te hebben? Werk? Vrienden?
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden