19th October 2010, 21:19
|
Registered User
|
|
|
|
http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=31035
Citaat:
Allereerst: wat de mensen bezield hebben om deze film nog maar te maken blijft me een raadsel. De filmproducenten weten toch dat Sinterklaas net iets is wat kinderen aantrekt? Willen ze de kinderen dan bang maken van iets wat net leuk voor ze zou moeten zijn? En ten tweede: naast het feit dat het absoluut sociaal onverantwoord zou zijn om deze film te laten uitkomen in de zalen, is dit toch wel het stomste onderwerp van een film waar ik ooit van gehoord heb! Is dit dan het soort films waar we in de toekomst zullen naar kijken? Is de inspiratie van de filmproducers dan zodanig uitgeput? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zal niet kijken naar zulke nutteloze films!
|
Ik denk dat je niet mag vergeten dat dit géén film voor kinderen is.
Ik ben nu niet zo'n voorstander van gore slasher-films, maar om dan elke keer serieus van leer te trekken als er zo'n film uitkomt...
De filmmakers willen (in mijn ogen) gewoon spelen met het idee van zo'n braaf kindericoon, en dit in een heel ander daglicht plaatsen. In die zin vind ik het juist wél origineel. Ieder zijn smaak natuurlijk, en als je zulke films maar niets vindt, ga er dan niet naar kijken.
Ik kan er niet aan doen, maar ik vind de reactie van die oudervereniging een beetje kleinburgerlijk... Leven en laten leven, niet?
|