Enkele post bekijken
Oud 19th October 2010, 17:14
LissevM LissevM is offline
Registered User

Files zijn nu eenmaal onvermijdelijk...
Als ikzelf met de auto zou rijden, zou ik zoveel mogelijk mensen mee vervoeren. Carpoolen is ook een oplossing voor het fileprobleem.
Het is echt een enorm aantal mensen die 's morgens 1 auto voor zichzelf nemen. Als je nu 4 collega's mee zou nemen, dan heb je weeral 4 auto's minder op de baan.

Ook het openbaar vervoer is een mogelijkheid tegen het fileprobleem. Maar toch... Ik rijd elke dag met de bus naar school en moet al een uur op voorhand vertrekken omdat ik moet overstappen. Dit is soms echt lastig omdat je er veel tijd mee verliest. Plus als je de bus neemt, moet je u houden aan de busregeling. Niet dat deze vaak klopt maar toch. Bussen rijden niet wanneer jij dat wil dus daar moet je u ook aan aanpassen.
Nog zo'n leuke eigenschap aan bussen: als je ergens op tijd moet zijn, is de bus te laat. Als je normaal altijd op het juiste uur aan het bushokje staat, terwijl de bus iedere keer opnieuw 10 minuten te laat is, maar die ene keer niet, is jou bus natuurlijk te vroeg.
Door de stakingen kunnen we er niet vaak op rekenen, maar toch zijn vele mensen afhankelijk van dit vervoersmiddel.

Mijn oproep voor dit fileprobleem: Laat je auto aan de kant staan & schaf je een bussypas aan. Is de bus niets voor jou, rijd dan gezellig samen met je collega's.
Met citaat antwoorden