Enkele post bekijken
Oud 18th October 2010, 22:19
LissevM LissevM is offline
Registered User

Zoals iedereen al wel weet is er vaak ruzie tussen de verschillende geloofsgroepen. Als het niet om voeding gaat, gaat het wel over de kledingdracht, rituelen of andere. Ik ben zelf eigenlijk zowel voor als tegen. Het hangt gewoon af van de situatie.
Langs de ene kant vind ik dat als mensen in ons land komen wonen, moeten ze zich ook aanpassen aan ons land. Wij doen ook onze schoenen uit als we in India een heilige tempel betreden. Wij spreken ook de taal van het land waar we naartoe gaan om te kunnen communiceren. Dus ik vind dan ook dat de mensen die naar hier komen dat ook kunnen.
Nu verder op de 'vleeskwestie'. Als Quick er voor kiest om enkel halalvlees te verkopen is dat de keuze van deze grote multinational. Met de zovele vestigingen overal ter wereld zal deze ene zaak nu wel niet zoveel uitmaken. Je kan het zien als een soort 'reclamestunt'. Trouwens vele van ons lusten toch ook kebab met frietjes. Waarom dan zo'n drama maken over een hamburger met schapenvlees in plaats van varkensvlees?
Er zullen wel genoeg 'friteries' zijn in Frankrijk om nog een gewone hamburger te krijgen.
Met citaat antwoorden