Onderwerp: Watjes!
Enkele post bekijken
Oud 18th October 2010, 18:15
Marieke Hendrickx Marieke Hendrickx is offline
Registered User

Het is misschien omdat ik zelf op kot ben dat ik voorstander ben om zelfstandig te wonen op zekere leeftijd. Wij thuis zijn zeker gestimuleerd om op kot te gaan. Mijn moeder zei: “Je kiest geen opleiding in functie van op kot gaan, ook al ga je dicht bij huis naar school, je MAG op kot”. Zelf is zij en mijn vader ook vroeger op kot geweest.

Ik vind dat ik er zelfstandiger door ben geworden, ik leer mijn plan trekken en niet voor alles naar mijn ouders te lopen. Toch voel ik dat ik op mijn ouders kan rekenen wanneer ik ze nodig heb, ook al zie ik ze niet meer elke dag.
Ik denk dat ik het moeilijk ga hebben om , na mijn studies, terug thuis te wonen. Ik ben dan die zelfstandigheid gewoon en het is dan zeker niet gemakkelijk om terug onder de vleugels van mijn ouders te gaan wonen. Je hoort dikwijls zeggen dat het is om financiële redenen dat men bij zijn ouders blijft….ik zal wel zien wat de toekomst brengt maar ik hoop dat ik mijn zelfstandigheid dan ook kan verder blijven zetten, zeker na enige tijd gewerkt te hebben.
Met citaat antwoorden