18th October 2010, 10:17
|
Registered User
|
|
|
|
Ongeval op E40 veroorzaakt extra files
Ongeval op E40 veroorzaakt extra files
EREMBODEGEM - Op de E40 in het Oost-Vlaamse Erembodegem zijn maandagochtend vier voertuigen op elkaar gereden. Dat meldt de Oost-Vlaamse wegpolitie. Twee inzittenden raakten lichtgewond, maar het ongeval vergroot de files die ontstaan zijn door de treinstaking.
Het ongeval gebeurde ter hoogte van Erembodegem in de richting van Brussel. De oorzaak is nog onbekend, maar drie personenwagens en één vrachtwagen reden op elkaar in. Twee inzittenden raakten lichtgewond.
Het verkeer was al vertraagd wegens het extra verkeer op de snelwegen door de treinstaking, maar rond 8 uur zijn de linker- en middenrijstrook versperd.
Het verkeer kan via de rechterrijstrook en de pechstrook terwijl takelwerkzaamheden uitgevoerd worden. Er staat een file vanaf Erpe-Mere tot Aalst en er is vertraagd verkeer tussen Aalst en Affligem. De reistijd vanuit Gent tot Brussel kan oplopen tot meer dan twee uur.
__________________________________________________ ______________
Ik ga niet akkoord met zo’n stakingen als deze. Dat er geen enkele trein rijdt, vind ik echt niet kunnen. Hoe geraken alle mensen die normaal altijd de trein nemen nu op hun bestemming? Net zoals Lieselot zegt is dit geen positieve reclame voor het openbaar vervoer. Het enige effect dat zo’n staking op mij heeft, is dat ik er ongelooflijk slecht gezind van wordt. Wat voor veel mensen ook het geval is, denk ik. Zeker voor diegenen die nu ergens in de file staan!
|