15th October 2010, 14:01
|
Registered User
|
|
|
|
Homo's in VS worden niet langer geschorst
Citaat:
Orgineel gepost door Tom Auwerx
Zo kun je het inderdaad bekijken. Maar van alle holebi's die ik ken is er niemand die zegt dat ze een keuzen hebben gemaakt om zo te zijn. Zelf vind ik ook niet dat ik die keuze heb gemaakt maar dat ik van nature zo eenmaal ben en zelf ook niet de keuze heb gemaakt om zo te " worden ".
Hiermee wil ik ook niet zeggen dat er geen mensen zijn die wisselen van geaardheid. Maar dat zijn in mijn ogen mensen die experimenteren of twijfelen over hoe ze zijn en zichzelf nog moeten ontdekken.
Maar dit hangt natuurlijk af van iedereen zijn visie op dit onderwerp.
En ik wil ook geen flame war ontketenen door verkeerd te worden verstaan.En ook wil ik erbij zeggen dat ik niets aanvallend zeg maar gewoon uit ervaring vertel.
|
Tom
Je hebt groot gelijk wat je in dit laatste bericht zegt. Een holebi kiest er niet voor om zo te zijn, die is gewoon zo. En op een bepaalde leeftijd begint hij/zij te experimenteren en komt het verlangen naar voor. Bij de ene duurt dit al langer dan de andere. En mensen die Bi zijn, zijn inderdaad mensen die het niet zo goed weten of die er eigenlijk zich niets van aantrekken of ze uiteindelijk iemand hebben van het andere of het hetzelfde geslacht.
We moeten op dit forum inderdaad niemand aanvallen, maar een eigen mening of zelfs eigen ervaring kan wel een grote meerwaarde bieden aan het artikel. Dank je wel Tom!
|