Enkele post bekijken
Oud 6th October 2010, 09:05
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Studenten nemen wel vaker hun studiesysteem uit de humaniora mee, terwijl dat aan de universiteit al snel op zijn grenzen botst.

Dat verklaart waarom mijn secundaire schooltijd niet over rozen liep, maar die in de hogeschool wel. Ik had in het secundair gewoon geen studiesysteem
Citaat:
1.Naar de les gaan (zie hierboven).

Zeer goede tip. De studenten die net zoals ik elke les aanwezig waren, waren ook de studenten met de beste resultaten. Ook al is naar de les gaan niet echt meer verplicht in het hoger onderwijs, toch is het een slecht idee om teveel lessen te missen.

Citaat:
Je moet weten wat er staat. Voor je de stof kunt onthouden, moet je ze eerst verkennen. Waarover gaat deze tekst eigenlijk? Een goede student probeert eerst te begrijpen, en dan zijn gedachten te structureren en vast te houden. Anders gaat die kennis weer verloren in de lawine aan informatie.

Nog een zeer goede tip! Vooral voor alles wat Barst-gerelateerd is
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden