Enkele post bekijken
Oud 4th October 2010, 20:23
Yannick.Truyen Yannick.Truyen is offline
Registered User

Dit is echt betreurend na de afgelopen 16 weken. Maar misschien is het toch de juiste beslissing. Het is beter om een staatshervorming te realiseren die een waardige regering op de been brengt voor de komende jaren. En die de problemen grondig aanpakt. Dan een regering die de afgelopen jaren enkel gepraat heeft en waar niets uit voort gekomen is.

Persoonlijk betreur ik de houding van s.pa terwijl ze een Vlaamse partij is en toch ook moet instaan voor de welvaart van de Vlamingen. Zou ze zomaar een blanco cheque uitschrijven aan de Brusselaars van 500miljoen euro. Dat is volgens mij vooral te wijten omdat ze zo hard samenhangen met de PS dat ze hun eigen kiezers uit het oog verliezen. Ook de commentaren van mevrouw Gennez lijken mij zwak. Is het niet mede dankzij de SPA dat de afgelopen 3jaren tijdverspilling waren?

Maar toch blijkt uit de media dat de Vlaamse partijen vragende partij zijn om zo snel mogelijk opnieuw te beginnen. Terwijl de Franstalige partijen enkel de zwarte piet door schuiven naar de N-VA en zelf geen oplossingen aanreiken. En dat terwijl ze toch ook medeverantwoordelijk zijn voor de mislukking van de regeringsvorming?
Met citaat antwoorden