Enkele post bekijken
  #9  
Oud 2nd October 2010, 11:07
Georges Georges is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Retie
Posts: 31
Ik ben ooit ook aangerand geweest toen ik klein was.

Toen ik een jaar of tien was, heb het ik pas aangedurfd om dit aan mijn ouders te vertellen, nadat iets gelijkaardigs bijna mijn broertje ook overkwam. Ik zag de reactie van mijn ouders jegens mijn jongere broer, en heb het dan ook verteld (omdat ik zag dat ze niet kwaad waren, maar kwaad op de pedofiel). Ik heb echter nooit een schadevergoeding gekregen, de man kreeg 1 jaar voorwaardelijk en heeft in feite nooit een dag achter de tralies doorgebracht. Het leek wel alsof de politie hier zelfs niets aan 'wilde' doen. De man kon gewoon ongestoord zijn gangetje verder gaan, heel de Kempen kende hem en wist ervan.

Op een dag ben ik zelfs een ander slachtoffer van hem tegengekomen, die het thuis niet durfde te vertellen. De meeste ouders willen ook gewoon nergens van weten, ze willen zulke dingen in de doofpot steken. En toch mocht deze man gewoon op de kermis blijven staan met zijn schietkraam, de meesten onder jullie zullen hem wel kennen, Mark Naulaerts van 'Schietkraam Mark'. Het was voor mij erg moeilijk om die man gewoon in het dagelijkse leven tegen te komen en op de kermis te zien staan en alles opnieuw te beleven.

Intussen pleegde de man zelfmoord, nadat hij erachter gekomen was dat één van zijn -op dat moment- recente slachtoffers het (klein)zoontje van een gereputeerd rechter van Turnhout was, en dat deze hem onverbiddelijk zou vervolgen. Hier zou hij (ondanks dat hij ongetwijfeld een heleboel vriendjes en connecties had bij de polite) niet met een voorwaardelijke straf vanaf gekomen zijn, en dat besefte ook hij, daarom dat hij er een eind aan gemaakt heeft. Dit is voor mij een hele opluchting geweest, wetende dat deze man nooit geen slachtoffers meer zou maken.

Wat me zo hard ergert aan deze kwestie, is dat er zóvéél mensen de waarheid niet onder ogen wilden zien, niet wilden geloven dat deze man 'die zoveel speelgoed uitdeelde aan de kinderen, en toch zo goed voor hen was' een pedofiel was. Door zulke naïeve mensen krijgt ons land de naam als land van de pedofielen. Aan de krantenkoppen van de afgelopen maanden te zien, is het lang niet de enige doofpotaffaire betreffende pedofilie. Daarnaast vind ik ook de hand die de politie duidelijk boven het hoofd hield van deze man, ronduit schandelijk!
Met citaat antwoorden