Enkele post bekijken
Oud 30th September 2010, 15:05
Jasmien.Mertens Jasmien.Mertens is offline
Registered User

Niet enkel de eisen die deze baas stelt qua voedsel, maar ook de algemene werkomstandigheden zijn onaanvaardbaar. Dat deze vrouwen zulke lange dagen moeten werken voor zo weinig loon is in onze westerse wereld bijna ondenkbaar. Als ze dan nog eens extra loon zouden moeten inleveren zouden ze helemaal niets meer verdienen. Helaas lijkt deze situatie geen uitzondering en zijn er verschillende landen waar zulke slechte werkomstandigheden voorkomen.

Dat de baas van een bedrijf mag beslissen over de eetgewoontes van zijn werknemers vind ik ronduit belachelijk. Het lijkt mij ook meer een zet tegen de moslimcultuur in het algemeen, dan dat de baas wil dat zijn arbeiders beter werk zouden leveren.
Als de vrouwen plots wel varkensvlees zouden eten, dan zouden ze niet plots beter gaan presteren op hun werk. Niet enkel varkensvlees zorgt voor kracht.

Ik hoop dat het proces een rechtvaardig resultaat zal geven en een voorbeeld mag zijn voor de mensenrechten overal in de wereld. Niemand zou slecht behandelt mogen worden enkel op basis van geloofsovertuiging.
Met citaat antwoorden