Enkele post bekijken
Oud 20th June 2010, 22:44
BjornBlommé BjornBlommé is offline
Registered User

Ik denk dat veel mensen op NVA gestemd hebben omdat Bart De Wever bv. mee heeft gedaan aan 'De Slimste Mens'. Zijn dialogen met Rik Torfs,... hebben van hem een 'TV-figuur' gemaakt. Ik denk dat mensen sneller geneigd zijn om te stemmen op mensen die ze op TV zien... Ze leren deze persoon beter kennen naar gelang de 'rol' die hij uitoefent (Bart was in dit programma een 'droogstoppel' die toch mensenharten kon veroveren). Door mee te doen aan zulke programma's wordt hij ook door jongvolwassenen (wij) meer gezien en gehoord.

Siegfried Bracke heeft volgens mij om dezelfde reden zeer veel stemmen behaald (toevallig dezelfde partij?)

Wat met Rik Torfs dan? Ik denk dat dit schaap (CD&V) al verdronken was vooraleer Rik Torfs erin stapte en dus bijgevolg niet veel stemmen haalde.

Ik denk dat niet veel mensen effectief naar 'Het grote debat',.. hebben gekeken en naargelang het verloop hiervan hun keuze hebben gemaakt.

Persoonlijke mening natuurlijk