12th June 2010, 14:18
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Zoveel stemmen op NVA, ook hier op dit forum. Kunnen de stemmers misschien toelichten waarom?
|
En naar de motivatie van de 3 VB'ers ben ik ook wel benieuwd...
Edit: ter info.
Toen ik het net het papier wilde wegdoen, bemerkt ik de kiesfolder van Alexandra Colen (VB) en al in de tweede alinea stond er het volgende: 'Er was maar één politicus die tegen de instelling van een 'nationale dag ter bestrijding van de homofobie' stemde.
Je mag eens 3x raden wie die politicus was...
Ze stemde ook tegen de wet over 'medisch begeleide voorplanting' (zoals in vitro bevruchting) omdat ze o.a. vreest voor het verwekken van kinderen van dode ouders.
Qué?
Ze heeft ooit ook voor de deur van de kardinaal gestaan om aan te klagen dat 'kinderen in Katholieke scholen werd aangeleerd om condooms over kunstpenissen te trekken'.
Het spreekt voor zich dat ze ook geprotesteerd heeft tegen abortus, naar eigen zeggen uit respect voor het leven. Zij heeft duidelijk het programma 'tienermoeders' niet gezien waarbij o.a. een moeder was die het vertikte om te stoppen met roken tijdens haar zwangerschap en ze heeft vermoedelijk ook nog nooit contact gehad met slachtoffers van een verkrachting of incestslachtoffers met zwangerschap als gevolg.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|