Enkele post bekijken
Oud 7th June 2010, 12:39
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht

Groot debat

Misschien hebben sommigen onder jullie gisteren het 'groot debat' op Eén gezien? Wat vonden jullie ervan?

Wat mij vooral stoort (maar tegelijk tot bewondering doet overgaan), en dat is eigenlijk al heel de campagne zo, is de houding en strategie van Open VLD en met name Alexander De Croo. ... Het lijkt wel alsof deze partij de voorbije jaren in de oppositie heeft gezeten, zoals zij te keer gaan tegen hun voormalige coalitiepartner CD&V... Gevolg is wel dat het (en gisteren ook weer) leek alsof CD&V de enige verantwoordelijke is voor de chaos van de voorbije jaren... DAT KAN TOCH NIET!!! Ik hoop dat mensen beseffen dat Open VLD evenveel schuld treft en dat ook N-VA niet onschuldig is hé, ook zij zaten een tijdje in de coalitie van de federale regering!

Chapeau voor de strategie van Open VLD want het lijkt inderdaad alsof zij 'de vernieuwing' gaan inluiden na jaren van 'stilstand'... maar ze mogen toch ook wel even hun hand in eigen boezem steken vind ik.

Voor de rest, is de versnippering zover gekomen, dat ik vanwege de twee stemmogelijkheden ook op twee partijen ga stemmen. (Op dit moment nog 3 in mijn hoofd, maar daar zal er nog eentje moeten afvallen.)