18th May 2010, 23:27
|
Registered User
|
|
|
|
Ik hoop dat N-VA het goed zal doen bij de komende verkiezingen. Het is de partij waarop ik tot nu toe altijd al heb op gestemd en ze heeft me nog nooit in de steek gelaten. Of je nu voor een standpunt ben of ergens tegen is natuurlijk iets persoonlijk. Maar N-VA heeft in tegenstelling tot CD&V en VLD zijn standpunten niet verloochend. Een compromis is natuurlijk altijd een goede oplossing. Maar als er al meer water bij de wijn zit dan dat er nog wijn in zit, dan is de wijn nog amper te drinken. En dan hoeft het ook niet meer voor mij.
De campagne van de Christen-Democraten zie ik niet zitten. Waarom is de regering gevallen? Omdat we er niet uitgeraken met praten. Wat is hun plan? Verder praten.
Het handelen van de Liberalen kan me ook al niet bekoren. De moment om de regering te laten vallen was zo gekozen met het oog op nieuwe verkiezingen. Men wou geen oplossing. Met wou verkozen worden.
De rest van de vlaamse partijen valt weinig te verwijten op communautair vlak. Maar daar sluit ik me niet echt bij aan om wille van de andere standpunten.
|