Enkele post bekijken
Oud 18th May 2010, 10:48
Ellen Bolckmans's Avatar
Ellen Bolckmans Ellen Bolckmans is offline
Registered User

Wat is nog gezond? Als je het zo leest, maak ik me de bedenking: mogen we nog leven?? Want dat is zeker niet gezond.
Je moet het totaal bekijken... Het maken en vernietigen van een gsm is zeker niet gezond, maar dat geldt voor alles wat er bestaat. Alles wat geproduceerd word -dat niet bestaat uit natuurlijke grondstoffen- zal altijd schadelijk zijn... Maar wie kan dit nog wegdenken?
tegenwoordig wordt er naar alles onderzoek gedaan. Ze moeten van alles de voor- en nadelen ervan weten. Is dit nu goed of slecht??? Ik heb er mijn twijfels bij.
Wat een eigenschap is van de wetenschap ik namelijk: wanneer er iets nieuws op de markt komt, kennen ze pas na x aantal jaar de neveneffecten. Nochtans wordt alles grondig getest. Helaas verschijnen de grotere neveneffecten pas jaren later. Ondanks dat ze nu niet met zekerheid kunnen zeggen of het al dan niet gezond zal zijn, verschijnt het toch op de markt. Elke persoon die dat 'product' dan koopt zal als proefkonijn fungeren.
Ja er zijn zoveel stralingen die ons passeren, waar we het bestaan zelfs niet van kennen.
Kanker is nu iets waarvan ze niet goed weten vanwaar het vandaan komt. Ze zoeken al jaren achter een oorzaak en het zal nog wel een tijd duren voor ze er helemaal uit geraken…