Enkele post bekijken
  #3  
Oud 18th May 2010, 09:00
Ellen Bolckmans's Avatar
Ellen Bolckmans Ellen Bolckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 65
Dat roken ongezond is of niet, maakt voor de meeste mensen niet uit. Er zijn zoveel dingen die we doen die ook niet gezond zijn, maar het toch doen.
Waar het om gaat is het respect naar anderen toe. Ik ben een niet roker, dan moet ik toch geen last hebben van mensen die wel roken... Ik heb daar niet voor gekozen.
Waarom houden de rokers daar zelf geen rekening mee?
Mensen die te veel drinken daar heeft ook niemand last van tot ze u niet lastig vallen of er iets ergs gebeurt.
Wij letten er op dat we niet te veel look eten als we de deur uit moeten en dat is zelfs zo gezond maar we houden rekening met de medemens.
Iedereen wilt fris zijn en ruiken, zodat de medemens zeker niet opmerkt dat we naar zweet ruiken of een lijfreuk hebben. Nochtans is dat ook niet ongezond maar toch houden we er weer rekening mee.

Dus is het voor de rokers toch ook niet zo moeilijk om ook respect te tonen uit zichzelf...

Ja de horeca zal er even last van hebben maar dat is zeker maar een tijdelijk probleem en de mensen die in de horeca werken gaan zeker niet klagen als er minder gerookt word... in tegendeel.
__________________
...Ell...
Met citaat antwoorden