Enkele post bekijken
  #2  
Oud 9th May 2010, 22:48
Ian.Sourdeau's Avatar
Ian.Sourdeau Ian.Sourdeau is offline
Live Strong Fight Hard
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Geel
Posts: 107
Sportief en gezond voor kinderen

Het is vreemd dat in een maatschappij als deze zoveel kinderen weg moeten gestuurd worden die mee willen doen aan een gezond en fijn leven.
Constant worden er dingen gezegd over beter, sportiever en gezonder leven. Wanneer hier een aanbod voor is wordt deze natuurlijk genomen, maar waarom niet voor iedereen ? Waarom moeten zoveel kinderen teleurgesteld worden.
Is het dan niet een fout van de staat om zoveel te promoten, en wanneer ze toehappen gewoon afwijzen?
Het is natuurlijk voor de organisatie zelf heel moeilijk om genoeg gediplomeerde leiding te vinden en te betalen. Maar als er opgemerkt wordt dat de jeugd gezonder wil meedoen en er al voorheen problemen zijn geweest. Waarom doet ze er al niet eerder iets aan? En waarom helpt de staat niet? Is het omdat het geld naar Griekenland gaat? Of omdat ze beseffen dat er iets aan de wegen moet gedaan worden? Of gewoon uit pure laksheid.
Maar ook vraag ik me af of de ouders niet gewoon verder kunnen rondkijken voor andere sportkampen, er zijn er meer dan genoeg te vinden. Wij krijgen jaarlijks meerdere boekjes in de bus, er zijn ook altijd bij de sportverenigingen zelf kampen te doen, dus waarom exact die ene?

Ik denk dat het een samenloop van meerder dingen is die hiervoor zorgt, zowel de laksheid van de staat, als de overdondering op het sportkamp en de ouders die te veel hetzelfde willen.
__________________
Pain Is Only Temporary, Pride Is Forever.

Semper Fidelis
Met citaat antwoorden