Enkele post bekijken
Oud 6th May 2010, 14:02
DieterVerheyen DieterVerheyen is offline
So a Toridé

Het vertrouwen is weg. Dat is wat we in alle uithoeken van het land horen...
Dat is ook zo. Mensen worden van links naar rechts geslingerd en dat al enkele jaren -> letterlijk en figuurlijk, wat het stemgedrag van de kiezer maar al te vaak heeft beïnvloed en de balans in bepaalde richtingen heeft doen doorslaan. Het is dan ook begrijpelijk dat mensen deze situatie (die nu toch wel uitzichtloos wordt) beu zijn!

In de media wordt er door bepaalde figuren opgeroepen om niet te gaan stemmen. Dat lijkt me niet aangewezen. Ook het blanco-stemmen wordt wel eens vernoemd. Eerlijk gezegd heb ik hier ook al aan gedacht, maar wat als heel de Belgische bevolking een blanco-stem uitbrengt? Dan zal er volgens mij een 'regering' gevormd worden door de partijen met de grootste mond. Ik denk daarbij spontaan aan VB en LDD! Als we dus niet oppassen stevenen we af op een (extreem) rechts bestuur. Laten we dus allen ons gezond verstand gebruiken en informeer je NU al over de agendapunten van de politieke partijen en laat je door je emotie (i.p.v. de ratio) leiden. Misschien creëert dat opnieuw mogelijkheden, kansen, verbondenheid,...
SUCCES!
Met citaat antwoorden