Enkele post bekijken
  #3  
Oud 1st May 2010, 17:02
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Blauberg
Posts: 78
Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Dan zullen die mensen wat zuiniger moeten leven.


Ik ga ermee akkoord dat je erop moet letten zuinig om te springen met energie, maar dan nog blijft energie enorm duur! Wij hebben hier thuis ook geen al te beste herinneringen aan energiefacturen. Door een fout/vergissing van een energiemaatschappij (dat ik hier niet mee naam ga noemen), hebben wij een keertje een rekening gehad van enkele duizenden euro's!! Dat geld moesten wij ook meteen ophoesten zonder dat er rekening werd mee gehouden dat de fout wel bij de energiemaatschappij lag. Ik vind dan ook dat zij niet altijd rekening houden met hun klanten. Dat diegene zonder zonnepanelen nu extra kunnen betalen voor zij die wel zonnepanelen hebben, vind ik ronduit schandalig. Zonnepanelen zijn pas de laatste jaren 'populair' geworden. Je zag ze eerst nergens en wanneer je nu eens goed rondkijkt zie je ze overal. Ik vind dat mensen de kans moeten krijgen om zelf een keuze te maken. Dit op eigen 'tempo'. Wanneer zij nu extra moeten betalen omdat ze zelf geen zonnepanelen hebben, dan vind ik niet dat je nog echt over een keuze kan spreken.
Met citaat antwoorden