Enkele post bekijken
Oud 18th April 2010, 13:54
Shana Henderieckx Shana Henderieckx is offline
Registered User

Wat is dat nu voor een uitspraak? Één ding staat vast, ze maken zich er zeker niet populairder door. Zoals Nick Moons reeds heeft aangehaald, als dit werkelijk aangetoond is door wetenschappelijke studie, leg het mij dan eens voor want ik geloof er niets van. Die lieve Mijnheer Bertone spreekt hier over "veel psychologen en psychiaters" die dat zogezegd hebben aangetoond. Sorry, maar dit is enorm vaag. Als je je standpunt wetenschappelijk wil ondersteunen dan wil ik de namen van die psychologen en psychiaters, dan wil ik weten hoe men dat onderzoek heeft uitgevoerd en op welke basis men tot deze conclusie is gekomen.

Het is een zware beschuldiging met het onterechte gevolg dat men homo's bijna automatisch met pedofielen gaat associëren. Trouwens als ik zo kijk naar enkele beruchte pedofielen (bv. M. Dutroux) dan denk ik niet dat dat homo's waren. Het wordt tijd dat ze daar in het Vaticaan eens hun eigen fouten toegeven in plaats van wanhopig naar excuses te zoeken. Hun leugens zijn doorzichtig en zo werken ze zich alleen nog meer in de nesten. Is dat nu zo moeilijk om dat gewoon toe te geven? Fouten maken is menselijk, en de ene fout is erger dan de andere, maar om erover te liegen en om er onschuldigen bij te betrekken in plaats van de fouten toe te geven is echt helemaal niet katholiek...
Met citaat antwoorden