Enkele post bekijken
  #4  
Oud 13th April 2010, 17:48
Britt Janssens Britt Janssens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2008
Locatie: Noorderwijk
Posts: 67
Ook ik vind een leeftijdsgrens niet slecht. Vorig jaar was de sfeer op Pukkelpop helemaal anders als voordien, omdat jongeren van 13, 14 jaar de sfeer verpesten. Zij voelen zich vaak beter dan anderen, en laten dit dan jammer genoeg ook merken. Een festivalterrein of dergelijke is ook geen plaats voor een 14-jarige. Men gaat naar daar om te genieten van de muziek, en deze jongeren zijn hier vaak om zich kapot te drinken zonder dat de ouders het weten.
Ik ben dus pro de leeftijdsgrens, maar ik zou geen 18+ gekozen hebben. Ik pleit meer voor een 16+ grens. Maar dan moet men de leeftijden ook controleren. Onlangs stond inderdaad in GVA dat men op Tomorrowland geen leeftijden zal controleren, maar dat er dus wel een 18+ grens is. Op deze manier kan men het standpunt natuurlijk wel niet erg krachtig maken.
Ik vind het ook goed dat men zegt dat iedereen die in 1992 geboren is, toch binnen mag. Het is namelijk erg vervelend als je na juli jarig bent, en al je klasgenoten kunnen naar Tomorrowland maar jij net niet.
Conclusie: naar mijn mening mag men op alle festivals een leeftijdsgrens instellen, maar dan op 16 jaar.
Met citaat antwoorden