Enkele post bekijken
  #7  
Oud 11th April 2010, 18:07
Lennart Lennart is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 93
Ik kan de rest hieronder alleen maar gelijk geven. Ook ik heb al opgemerkt dat kinderen van werknemers vaak sneller in een bedrijf worden aangenomen als andere kinderen. Het is inderdaad niet echt eerlijk, maar langs de andere kant, zelf zou je als ouder ook proberen je eigen kind een leuke job te geven...
Maar als de reden om kinderen van werknemers eerst aan te nemen is, dat deze wel altijd en optijd aanwezig zijn en andere kinderen als eens niet durven komen opdagen, dan vind ik dit niet juist, hiervoor zijn er andere oplossingen.
Waar ik nu al enkele jaren vakantiewerk doe, wordt er heel grondig bijgehouden wat je op een dag presteert, of je altijd aanwezig bent. Als je niet voldoet, word je na 1 of 2 weken al op het matje geroepen. Als je dan niet beter je best doet, mag je volgend jaar niet meer terugkomen.
Hiermee kan je ook het 'probleem' dat Charlotte aanhaalde, ook mee aanpakken. Iedereen zal even hard zijn best moeten doen. Als je niet voldoet moet je het volgende jaar niet meer terugkomen, of je nu een kind van een werknemer bent of niet.
Met citaat antwoorden